Pokud potřebujeme ostatním lidem sdělit o nějaké nové službě, produktu nebo možnosti, tak si nejčastěji vybereme ty místa, kde to bude nejvíce vidět. Mezi taková místa patří ty, které nejsou tak drahá. Nejčastěji to jsou sociální sítě, plakáty, letáčky. Poté se začíná investovat do větší reklamy jako jsou billboardy, reklama na sociálních sítích, která je propagovaná, potisk na tričkách anebo také potisk na taškách.
Jelikož mnoho lidí se snaží o ekologičnost, tak se začaly omezovat plastové tašky. Nyní si mnoho lidí koupí tašku látkovou nebo papírovou, kterou poté nosí opakovaně na nákupy. Na takové tašky se dá také umístit reklama. Například v Penny se můžete setkat s takovou, která je potištěná tvářemi známých lidí. Z nákupu tohoto pomocníka jde poté nějaký výtěžek i na potřebné věci. Potisk látkových tašek je tedy vhodnou formou reklamy, protože mnoho lidí si je nyní kupuje, aby je mohli opakovaně používat. A téměř každý si zapamatuje, jaký vzor mají jeho věci, pokud je používají opakovaně. Tedy tato reklama je účelová, a navíc ji mají lidí dennodenně na očích. Využít potisk je nejlepší na produkty z látky, které se dají vyprat. V případě znečištění se tedy nemusí vyhazovat, ale mohou se jen vyprat. Nejčastěji na 30 stupňů, pokud nechceme, aby nám se nám vzor sepral. Nemusí se jednat pouze o tisk, který je spjatý s reklamou.
Vy si můžete také nechat potisknout jakoukoliv tašku, kterou budete chtít nosit. Můžete si na ní nechat vytisknout cokoliv, co máte rádi. Fotku Vašich dětí nebo domácích mazlíčků. Oblíbenou značku nebo cokoliv, co máte rádi. Pokud byste měli o takovou službu zájem, tak se stačí podívat na internetu po firmách, které nabízí tyto služby. Navíc se jich můžete zeptat na cokoliv, takže Vám rádi poradí s výběrem a se všemi dotazy + Vám pomohou s výběrem vhodné tašky a potisku na ní.