O výrobci Adamsmoto jste toho asi moc neslyšeli. Přiznám se, že než jsem si ji pořídila, tak jsem o ní jakživ neslyšela. Prošla jsem pár recenzí a hodně lidí ji srovnávalo se značkou Yuki, tak jsem si říkala, že nemůžu šlápnout vedle. Motorka za pár korun, jako první mašina na naučení ideální, a pro ten masivní vzhled a krásný zvuk neodolatelná!
Vzhled je to první, co Vás uchvátí, ačkoli se jedná o slabý jednoválec o obsahu 150 ccm3 a výkonu 8,5 kW, vypadá mnohem dospěleji. Jako první Vás patrně uhodí do očí 4 mohutné výfuky po obou stranách. Ale je to jen na oko, funguje půlka, ale funguje dobře, mašinka přede jak kotě. Mně osobně se nejvíce líbily masivní padáky, jejichž funkčnost je na jedničku, to jsem párkrát vyzkoušela. Horší to je se zvedáním zpátky na kola, nemusí se to zdát, ale s kufry, výbavou a plnou nádrží se na 200 kg dostane.
Další zajímavostí, říkám záměrně zajímavostí, protože pro někoho to může být výhoda, pro někoho nevýhoda, je řazení typu kolotoč. Řazení z pětky na jedničku žádný problém, jen si musíte dávat velký pozor. Na tachometru je sice dioda, která ukazuje zařazenou rychlost, ale na slunci není moc dobře viditelná.
Co bych ovšem zmínila a možná uvedla i jako důvod, proč si tento chopper i přes jeho krásný vzhled a nízkou cenu, nekupovat, jsou velké vibrace. Motor je pevně uchycen na kostře, a pokud si nedáte práci s jeho odtlumením, připravte se na to, že utahování šroubů před každou jízdou bude Váš rituál. Nebo je můžete přilepit, to je 2. varianta. Motorky jsem se rozhodla zbavit v okamžiku, kdy jsem stiskla přední brzdu, a nic se nestalo. Kouknu na kolo a brzda si tam vesele visela na lanku. Zkrátka jsem po cestě vyklepala šrouby. Jinak odjezdila 2 sezóny bez jediné poruchy.
Adamse bych doporučila spíše na kratší cesty do práce nebo na cesty pro rohlíky s velkou parádou. Na delší výlety to bohužel není, vibrace nečiní jízdu 2x pohodlnou a ve finále ani bezpečnou.